Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 30 april 2010 23:13

Så nu har jag ändrat om i bloggen lite!

Jag har sån beslutångest, jag vet inte vad jag ska ha för bakgrund!

Den jag har nu tycker jag är lite stark kanske ? eller vad tycker ni ?

Lite disco varnining!    

jag har några att välja mellan...


Den jag har nu!

 

En diskretare variant

 


 

 


   


    


Så vilken tycker nu då ?   

Av Alison - 30 april 2010 20:54

jag håller på att fixa med min bloggdesign, och har hittat en helt underbra sida ! finns massa bakgrunder för din blogg och man kan gör egna oxå! smart sida!


Klicka HÄR !


Har bytt blogg nu så kika gärna in på Alisons.blogg.se

Av Alison - 30 april 2010 18:00

kollade på Ellen idag och denna reklamen var med, bara så bra!! ;) haha


VAD TYCKER NI ?

Av Alison - 30 april 2010 15:35

Fick frågan vad jag skulle göra på valborg, och ärligt talat tycker jag att valborg är överskattad! okej att man kanske kan dra ner till kortegen här i stan och kolla, men att alla ska ut och supa och ha sig är överskattat! Istället kan man ju ta det lugnt och sitta och dricka ett glas vin osv. låter bättre tycker jag!


Vad ska ni göra? 

kanske bli lika fulla som han nedan?

  

Av Alison - 29 april 2010 14:37

Nyblivna singeln Leighton Meester slösar ingen tid, hon har nämligen hittat en ny flört redan! och inte vem som helst...Robert Pattinson! Han sågs nämligen lämna Leightons lägenhet i New York. Detta tycker inte jag om, vad säger stackars kristen om detta? 


  

Av Alison - 29 april 2010 12:39

Surfade runt och hittade dena bilden! haha, går ju inte riktigt ihop! varför fejka? 

han har ju snyggt sexpack i filmen haha;)

  

Av Alison - 29 april 2010 12:12

Blir så sur ibland! Speciellt när man blir kallas sur när man bara försöker lösa saker och vara positiv. När det är sagt ska jag gå vidare. Jag har äntligen vänt på dygnet tror jag :) micke väckte mig klockan 10 och frågade om jag ville jobba idag och imorgon. Jag sa att jag inte kunde för hade andra planer. (för 10 minuter sen) och nu missade jag det... hoppas att jag får jobba imorgon dock.


Jag ska nog ta tag i min inredning i mitt rum idag. kanske mublera om kanske nåt annat. hmm.. nått tror jag det blir. haha kanske bara slutar med att jag städar ;)

     

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards