Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 22 april 2010 14:53

Det är ju många som har mini-pc nu för tiden och dom flesta mini-pc har windows 7 starter. När jag köpte min mini hp tyckte jag det var lite tråkigt att man inte kunde byta bakgrund och så vidare. men här är ett tips på hur ni gör det enkelt! 

Ni laddar helt enkelt bara ner MyColors och installerar programet, där kan ni byta teman och framför allt bakgrund! Temat som fanns var inte direkt en favvo, men om man jättegärna vill vyta bakgrundsbild är det jättebra! :D


 


Besök gärna min nya blogg HÄR!


   my darling <3

Av Alison - 22 april 2010 13:23

One tree hill är nog en av dom bästa seriena någonsin! :D Har maraton varje kväll och kollar på det haha :P


    

Av Alison - 21 april 2010 21:56

Det finns inte alls mycket att skriva idag! Bara att jag har jätteont i huvudet! och inte på humör...varit och fikat idag och jag har druckit föör mycket kaffe + sökt massa mer jobb! Börjar bli lite desperat. Tänkte ta med mig lite cv ner till stan och lämna in men så strulade skrivaren:/ Ska kolla one tree hill nu, så kanske jag blir på bättre humör :)


   Kram!

Av Alison - 20 april 2010 14:07

Var ju och fikade igår, med linda :) var trevligt som bara den! träffade även en full bror vilket inte är direkt ovanligt nu för tiden... men innan allt det där så vad jag med Linda hor frisören. hon har ju jättemörkt hår så hon håller på att få de ljusare med tiden så igår tog hon i slingor och det blv himla fint tycker jag :)


       Sötnöt :P

Av Alison - 19 april 2010 12:59

FIlmen jag såg igår, den var inte lika bra som jag hade trott! dden var ganske dryg faktiskt!   Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och käka lite frukost. För sen ska jag med Linda till frisören. Blir nog en fika efter det i det fina vädret!  

Ha det bäst!  


Av Alison - 18 april 2010 22:42

Gud vad jag har sökt jobb nu! blir nästan snurrig! Jag har inte kunnat skriva för har inte haft tillgång till internet! om ni vet nåt ledigt jobb så hör gärna av er! :) är i stoort behov!  Nu ska jag kolla på Daybreakers, en vampyrfilm som handlar om att den mänskliga arten håller på att bli utrotat pga att det finns för många vampyrer typ, såg ut att vara en bra film i trailen! För mig som älskar vampyrer :P mycket action och så vidare...


Av Alison - 17 april 2010 21:11

Boooooring, jag ska berätts en sak om borås. TRÅKIGASTE ever, flytta aldrig hit eller kom hit om ni inte måste, visst man kan ha det roligt ibland men oftast är det inte värt det. Jag är fast här än så länge men vänta bara till jag får chansen att flytta då händer det snabbt och utan problem. Människorna är falska och det finns inte en enda man kan lita på. om man gör det har man riktigt tur. kanske är det samma i sandra städer men inte så troligt att det är lika som i Borås. ucsh får ryningar....

Av Alison - 16 april 2010 11:30

Grattis på födelsedagen mormor! Ska in i duschen nu och sen drar jag mig till granny på smörgåstårta! :) ska bli jummie! blir kanske utång dag men det får vi se lite senare! 

   Mormor och micke på hans student! :)

Krami

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards