Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 14 april 2010 22:25

Personalize funny videos and birthday eCards at JibJab!

Av Alison - 14 april 2010 20:48

Jag har inte skrivit på länge nu! kan vara för jag är helt tom i huvudet! Men det kommer väl igen:) Träffade linda idag på första gången sen vi bråkade, kändes skönt! vi drog till stan och fikade, först satt vi med Josefin och hennes kompis, sen med Emelie, Fanny, Ewa, min bror och hans kompisar. va väl rätt trevligt:) Blev faktiskt lite partysugen idag när alla satt och drack öl, men får la vänta tills imorgon elr fredag! :) 

Ha det jättebra! :)

  

Av Alison - 11 april 2010 13:15

Gud jag har sovit väldigt länge nu! har såå ont i huvudet! var ju som sagt på idol igår/förrgår, Josefin skulle söka men hon gick inte vidare... men jag blev sugen på att söka själv, men det va ju försent eftersom jag va tvungen att ha legitimation med och mamma skulle varit tvungen att skriva på papper! kanske blir nästa år :D 

   Stämpel för medföljade stöd   Klockan 6 på morgonen 18 timmar utan sömn!    matstund   Josefin på dåligt humör!

Av Alison - 9 april 2010 15:29

Hej, har inte skrivit ännu pga dataproblem! hehe ikväll ska jag åka till göteborg med Josefin för att hon ska söka till idol! så hon övertygade mig om att sova ute inatt i bara sovsäck! :O det blir nog inte mycket sömt i det hela haha :P jaja vi får iaf hoppas att hon går vidare! jag vet faktiskt inte hur hon sjunger så får se :) hon är säkert jätteduktig! :)

Av Alison - 8 april 2010 12:02

Kan det inte komma sol snart! så man kan gå ut och sola... just nu ligger jag i sängen och dricker kaffe, röksuget är faktiskt inte så stor :) detta kan nog funka om jag inte festar eller något sånt hehe

Ne nu ska jag ta nått och käka och planera dagen!

puss och kram


 

Av Alison - 7 april 2010 22:39

True blood på tv nu. Fruktansvärt bra grejjer!


 

Av Alison - 7 april 2010 18:15

HAHA tycker verkligen detta är jätte roligt!


Tycker speciellt om bilden med mig och "Edward" och resten av gänget! :D


  Mitt ansikte blev tyvärr lite stort! :/

Viktoria från new moon ska jag föreställa, (en bortagen scen)

  Terminator

  Sexie babes! (aning gul kanske haha)   ohh avatar!   The favorite one :D


Nu ska jag sätta mig ner och fortsätta fixa med dom lite så att dom blir verkligare haha! :D

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards