Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 4 april 2010 13:32


Jag älskar verkligen denna kvinna! hon låtsas ju inte vara dum eller något. hon är sånhär i verkligheten och det är det som är så underbart med henne. Till skillnad från dom andra fruarna. I detta klippet berättar Maria om sina älskade toffsar som hon tycker är såå fina. Själv tycker jag verkligen inte det är särskilt fin. Iaf inte med så många haha


Av Alison - 4 april 2010 11:23

Som ni kanske redan vet så går MTV movie awards av staplen den 6 juni. Och självklart är Robert Pattison och dom andra i gänget i twiligt med som nominerade. Men man kan bara rösta fram till 9 april. Så skynda er att gå in och rösta på era favoriter. Ni röstar HÄR!

  Robert och Kristen  

snyggingen Rob!

HÄR RÖSTAR NI!


Kram

Av Alison - 4 april 2010 11:00

grattis mamma på födelsedagen! :D hann inte upp i tid för att göra dig fukost idag men får väl laga maten idag eller nåt liknande...sitter och dricker kaffe och kollar på nyhetsmorgon. mina ögon bara svider av sömnbrist! aotch..


kram

Av Alison - 4 april 2010 02:51

Jag har seriösa sömnproblem, eller det är väl kanske bara jag som har vänt totalt på dygnet! Mamma fyller år imorgon och jag hade tänkt gå upp och göra frukort på sängen till henne. men hon går upp så tidigt så vet inte om jag kommer klara av det haha! måste verkligen vända tillbaka på dygnet!


Av Alison - 3 april 2010 20:25

 

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/run.cgi?userid=alisonviktoria

Klicka på länken över. Snabbt och enkelt!

Av Alison - 3 april 2010 20:04

Jag älskar ju twilight och känner mig nästan helt besatt när det gäller filmen, böckerna och skådisarna. Men jag har fått en till favvofilm Alvin och gänget 2. Den är så söt, rolig, men även sorlig. Om du tyckte ettan var bra ska du se 2an :)

   


MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards