Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 31 maj 2010 17:59

Datan min har cpat idag igen bli så förbannad. har varit väldigt gles med inlägg nu tycker jag men jag ska bli bättre på det! :) Har varit sol hela dagen och det är ju så fruktansvärt skönt :D


vad har ni gjort idag ?


     

Av Alison - 30 maj 2010 21:46

Jag hade ju totalt glömt av att det var mors dag idag, så istället för att köpa en blomma eller så fick jag göra något annat. Först lagade jag jue mat, sen bakade jag en kaka haha. 

Det fick bli chokladsocker kaka :)


  

Visst blev den fin? 


  

Av Alison - 30 maj 2010 16:59

hej :)

min data har blivit helt cp, det trådlösa internet har inte fungerat på hela dagen så jag har inte kunnat blogga på hela dagnen, men nu har jag fått det att fungera  


Lagade precis världens godaste mat. Biffar med tatziki och ungsbakad potatis. Stolt haha. annars har inte jag gjort någonting! och ska inte göra det heller. hör av mig senare :) 

Tog inga bilder, men såhär såg maten ut typ   

  


  

Av Alison - 30 maj 2010 00:19

kollade precis på eurovision song contest och tyskland vann. men om jag ska vara ärlig så tyckte jag frankrike var typ skönast, blev glad när jag hörde det ! kanske inte den bästa men ändå  haha


vilken tyckte ni var bäst ?


Tyskland

frankrike

Av Alison - 29 maj 2010 13:08

God morgon :)

hade ni en bra kväll igår?

Jag hade la sisådär roligt, haha och jag vet fortfarande inte vad jag ska hitta på ikväll. hmm, vill iaf göra nåt roligt !


Vad ska i göra ?


  

Av Alison - 29 maj 2010 02:08

Jag hittade en artikel på aftonbladet som jag verkligen reagerade på. 

Det är alltså en lite kille på två år som röker 40 cigaretter om dagen!! jag kan inte fatta att man kan göra så mot sitt barn...tycker det är riktigt motbjudande!


   Du hittar artiklen HÄR.

Av Alison - 28 maj 2010 22:17

Hemma nu, har varit hos Elin hela dagen :) vi har haft det lite långtråkigt men skön dag ändå. Nu ska jag krypa ner i sängen och bara götta mig med film och gott :) hörs imorgon ! XOXO


    

  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards