Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 11 maj 2010 14:00

   gjorde oss som simpson figurer oxå :)

Av Alison - 11 maj 2010 12:33

god morgon:) Det är en kille här som håller på att göra om badrummet och jag kissar på mig! men jag får inte gå på toa...illa :O och nu ska jag dricka kaffe och åta fil och flingor .. det däger väl sig självt!


Linda, min bästa kompis skaffade sig en blogg igår och jag ska hjälpa henne med den. Just nu ser den ut precis som min typ hehe :P


     

Av Alison - 10 maj 2010 20:43

Det är fortfarande mönster som gäller i sommar!

Skitsnyggt enligt mig :)



                          


Vilken tycker ni är snyggast `?


källa  


  


Av Alison - 10 maj 2010 18:32

Det känns visserligen lite Twilight över det hela!

Eller vd tycker ni ?


  

Av Alison - 10 maj 2010 15:19

Jungfruns tecken beskriver organismens behov av självförfining eller självförbättring. Jungfruns energi uppstår ur behovet av effektivitet och funktionalitet i förmedlande av energi. Det handlar om att på ett praktiskt plan kunna använda sin effektivitet.

POSITIVA EGENSKAPER:
Klok, analytisk, noggrann, anspråkslös, prydlig.
Jungfrun är det trägna och flitiga arbetets tecken.
Att aldrig hoppa på något obetänkt, att i stället alltid noggrant granska och kritisera och tänka igenom är kännetecknande för Jungfrun. Inte ett enda förhastat drag. Trots all noggrannhet och omsorg med detaljer är han den som ofta ångrar sig efteråt och tänker på alla "i stället". Det finns inget slarv hos Jungfrun, inget som är för smått för att hoppas över. Allt går med samma eftertänksamhet. Det kritiska sinnelaget gör att mycket som inte riktigt duger aldrig blir av, men när det kommer till handling är Jungfrun närmast outtröttlig. Jungfruattityden präglas av mycken tveksamhet. Han säger ofta "Tänk dig för!" En Jungfru försöker hela tiden förbättra saker, se till att saker blir gjorda, och använder sin tid och energi på nyttiga saker. Jungfrur väntar sig inte något erkännande, det finns aldrig tid för några prisutdelningar, för Jungfrurna är redan upptagna med nästa uppgift. Med dessa idoga arbetare tenderar att ta på sig mer än de klarar av. Även om de inte vibrerar av nervös energi finns det en dynamo som snurrar med en miljon varv i minuten under Jungfrurnas tysta, reserverade yta. De är inte sociala av naturen och känner sig ofta obehagliga till mods i större sällskap, så Jungfrur är inga typiska festmänniskor. Dock kan de vara väldigt roliga.


I kärlek söker du någon att se upp till, men också någon som accepterarig som du är. Du är inte lättfångad och tittar kritiskt på den som uppvaktar.
Att väljas eller ratas är frågan för den som råkar förälska sig i dig.


NEGATIVA EGENSKAPER:
Beskäftig, orolig, hyperkritisk, granntyckt, överdrivet konventionell, pedantisk.


  



Jadu... stämmer väl bara till hälften kanske hahah ....






Av Alison - 10 maj 2010 15:05

Ja, vad ska jag skriva.? idag händer ingenting men vill gärna gå ut och göra något, speciellt när det är sol :) Ska väl hoppa in i duschen snart så får jag se vad jag gör!

tja så länge :)


(hittade en gammal bil som jg bara älskade, skriker sommar om den!)

  

 

Av Alison - 10 maj 2010 13:45

2 snygga make-up...


 

Leighton Meester

   jessica Lowndes


  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards