Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 9 maj 2010 19:51

Linda åkte hem för en liten stund sen och jag är helt ensam! dont like it... 

lagade precis "köttbullar" om man kan kalla dom det när allt blev köttfärs haha men är någolunda stolt ...  ska lägga mig och sega nu, och kolla på film :) skriver lite senare ! :)


  

Av Alison - 9 maj 2010 17:53

Star wars! haha kul:)


Av Alison - 9 maj 2010 15:26

Ta inte et här på fel sätt! haha 

(fick inte cam-videon att funka på videofy.me Någon som kan hjälpa mig?)


Av Alison - 9 maj 2010 13:20

Så nu har jag städat klart! är inte så bakis längre:) Linda kom och väckte mig innan hon åkte! Saker hände igår, lite udda. Nämne inga namn hahah.

Tog tyvär inga bilder igår men bjuder på detta   



    

Av Alison - 8 maj 2010 20:33

Ready to partey! är klar nu, och linda och dom andra kommer innom 5 minuter :) let the party start! :)

skååål   


  

Av Alison - 8 maj 2010 18:01

Ikväll blir det utgång, men först kommer linda hit och några till :) får se vart vi ska sen mendet blir nog bra! ska äta makaroner nu sen hoppa in i duschen. Linda kommer efter att onhar fixat med sina ipod problem haha känns som hon har hållt på med dom i veckor nu! någon som kan hjälpa henne ? :O


  

  

Av Alison - 8 maj 2010 16:56

såå nu har jag tagit en powenap och gud så skönt det va ! Hade en massa roliga drömmar haha... Ska hoppa in i duschen snart ska skönt  


  

Av Alison - 8 maj 2010 13:18

har suttit och skrivit ut lite bilder nu när jag fått skrivaren att fungera! fast håller på att somna sittande...jag ska nog ta mig en tupplur tror jag!


Den söta orsaken till lite sömn!

        liten tjockis :)


  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards