Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 7 maj 2010 02:06


Halo med Haley James scott (Bethany Joy Galeotti) love it, just love it! :)


Av Alison - 6 maj 2010 21:29

Gud jag är så trött och så tvingas man höra på micke och hanns kompisar spela gitarr som inte går ihop med den högljuda musiken! riktigt jobbigt... och jag vill typ bara lägga mig och kolla film heeelt tyst och lugnt! men det blir väl inte så! usch säger jag bara...


  

Av Alison - 6 maj 2010 19:50

Nu är jag tillbaka från en lång promenad med Emelie och lilla Nellie :) vi gick runt hela hulta typ och stannade till hos Emelies mormor   . Det var riktigt skönt att gå ut och gå, behövde verkligen det! nu ska jag laga mig något att äta så får vi se vart kvällen tar vägen :)


Ha det underbart så länge!


  

Av Alison - 6 maj 2010 17:04

sitter just nu med Emelie och fikar på altanen i det underbara vädret :) tar en kaffe. snart ska vi ut och promenera med Nellie så hon kan somna :)


Nellie :)

   Emelie :)

Tjockis bror




Av Alison - 6 maj 2010 14:02

Ne om man skulle ta och hitta på något kul ute i solen! :) typ gå ut och lägga sig och sola   jag är verkligen blek som ett vitt lakan! några förslag om vad man kan hitta på en sån här vacker dag? känner mig lite beslutsångetsförvirrad! haha

  


Av Alison - 6 maj 2010 13:21

Micke, min bror asså, han har verkligen nåt för sig... han brukat vara butter, men idag va han upp och städade satte fram godis och chips på bordet! men han säger att det inte är nåt när jag frågar, hmm visst! jag somnade inte innan 4 typ. Mamma och Daniel väckte mig när dom åkte till prag inatt så är lite seg just nu! 


Den enda bilden jag har på mig och min bror haha

  


  

Av Alison - 5 maj 2010 16:10

Veckanns hiss och diss



-------------------------------------------------------------------------------------------------


Veckans 5 snabba





MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards