Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 3 maj 2010 19:30

Jag har städas som en galning idag! mublerat om lite, älskar förändring :)


iInte värdens bästa bild på före men tänkte ite på att ta kort!


Efter! inte jättestor förändring haha  


P.s glöm inte kolla videorna nedan!


  

Av Alison - 3 maj 2010 19:17


Detta är Jonna och Johnjohn, haha man måste ju få ha lite roligt ibland! 

Av Alison - 3 maj 2010 14:07

Idag ska jag storstäda, och kanske mublera om och det behövs kan jag ju säga då   men först ska jag dricka kaffe så jag kommer ner på jorden igen! Så innan jag börjar städa osv blir det kaffe och dator !



 


    



---------------------------------------------------------------------------------------------

  

   

Av Alison - 2 maj 2010 22:40

Det är bara så snyggt med stora halsband, med mycket av allt!

Här är några snygga från nelly :)

  

Alla kommer från Nelly :)

Av Alison - 2 maj 2010 21:48

Gud, är det bara min blogg som har strulat ? jobbigt värre, trodde att allt skulle försvinna ett tag :s bra att det funkar nu i alla fall:D

Av Alison - 2 maj 2010 18:09

Hej snyggingar!
jag har varit lite seg på att uppdatera, varit seg som en snigel hela dagen!

Igår var jag ute, hade rätt trevligt..men som vanligt händer det nåt. Tänker inte gå in på det mer än så... Men jag är på underbart humör ändå idag, det kännns som att sommaren är här på riktigt! Familjen grillade idag för första gången iår, riktigt mysig   

Lite bilder från igår och idag.


Ingen fin bild, men bjur på't :)

 

Johanna

 

A.C busan i solen:)

 

Daniel och Mamma

   

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards