Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 1 maj 2010 21:22

sitter just nu hos rickard och dricker vin! ska ut på krogen senare... men nu ska jag fortsätta dricka, ville bara uppdatera :)

puss

 

:)

Av Alison - 1 maj 2010 20:20

Jag har placerat min blogg i Boråsbloggkartan.se!

Av Alison - 1 maj 2010 19:54

      

Av Alison - 1 maj 2010 19:10

Det verkar lösa sig ändå tror jag:) hoppas på det i alla fall. Timo skulla köra mig till tiffy tror jag. nu blev jag på bra humör!   


  

Blir Lindas egna vin ikväll :)

kramisar

  

Av Alison - 1 maj 2010 18:03

Nu när jag äntligen var klar och på bra humör att festa blir allt kaos som vanligt. Linda har plötsligt kommit på att hon ska vänta till 9 ikväll för att åka direkt till festen, och jag har absolut ingen lust att dra ut nykter, inget roligt att vara med massa fulla folk på en fest! linda har gjort eget vin så trodde jag kunde ta av henne, men antagligen inte... så får se vad jag gör. 

Hoppas ni får en bra kväll i alla fall!

                                                                                             

Av Alison - 1 maj 2010 16:35

Tja!! 

kom precis ut ur duschen, fick ett sms av linda: "Du kan börja fixa dig, vi ska till johanna sen puss" haha vi hade inte ens bestämt nåt. menmen.. 

Nu ska jag börja fixa i ordning mig, vi hörs senare!   


                                                                                             

Av Alison - 1 maj 2010 00:24

God natt kära läsare!   

nu kryper jag ner i sängen och kollar på OTH och myser en stund innan.

Hoppas ni har haft en rolig valborg! 

Hörs imorgon ! :P

     

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards