Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 23 maj 2010 18:56

Just nu sitter jag ute på altanen och bara är! har lite svårt att se dataskärmen dock:) är en aning ensamt bara... ville bara uppdatera om hur sköönt jag verkligen har det!


Veckans låt får bli denna underbaringen   


David Gray – This Years Love

Av Alison - 23 maj 2010 16:24

Altanen nyoljad . Ser visserligen ut som att det har regnat, men det är ljuset! :)

  

Av Alison - 23 maj 2010 14:49

Blev inte så mycket sol idag, bara en massa moln, och jag som hade hoppats på så mycket mer färg. Plus att mamma och daniel håller på att olja om verandan så det går ju inte sitta där och sola! :P 

Linda kände inte för stan idag så jag kanske åker hem till henne i skogen och sover där :) ifall hennes pappa vill det, han var viss lite sur idag för att Linda inte följde med till båten och hjälpte till så vi får väl se   


Tagit lite sommarbilder ! :D

   

BTW kolla hur sött min bäbis somade igår! :P

  


  

Av Alison - 23 maj 2010 11:45

God morgon ! :) igår blev det typ inget bloggande...jag vaknade och såg att himlen var blå och tyckte jag skulle ta vara på det, så jag gick ut och la mig och sola. Där fastnade jag hela dagen. Sen kom min moster Annika hit och min kusin Ellinor. Dom stannade på middag. 


Är lite småtrött på att alla ska hålla på att pressa mig om jobb hela tiden. Som om dom inte tror att jag söker ?! Man är aldrig bra nog här hema heller så det är inte mycket man kan göra åt det. Menmen....


Ne nu ska jag sola igen så see yah later ;)

     

Av Alison - 22 maj 2010 18:52

jag har inte bloggat idag, har legat ute i solen och solat hela dagen, så jag har inte haft lust direkt! min moster och min kusin kom hit och käka mat, grillat! :) såå gott ;) nu ska jag kolla på resor år se om jag ska åka i agusti :)


  

Av Alison - 21 maj 2010 21:20

Linda kommer förbi snart och lämnar min laddare jag glömde hos henne när jag var där :) hon ska ut ikväll, men hon frågade inte om jag ville följa med men skit samma, det är principer man ska ha :) men nu ska jag kolla på 90210 (den nya versionen)   


  


  


Av Alison - 21 maj 2010 16:28

Det bränner i munnen på mig, åt precis jättestark mat med räkor och chilli men det var gott! :) alltid bra att ha en kock hemma! nu ska jag sätta mig och göra i ordning lite tavlor till mamma med a.c och d.c på (våra katter) har 2 jättefina blider på dom!

    


Ikväll har jag inga speciella planer, trodde det var torsdag idag så...


vad ska ni hitta på idag ?  


  


Av Alison - 21 maj 2010 12:17

Härlig syn att vakna upp till ösregn när man tror det har blivit riktig sommar! :/ typiskt sverige! Jag har även glämt min mobilladdare hos Linda så min mobil är helt död... Och hennes hem telefon funkar ej. Uscha haha 


men nu ska jag fixa disken och så. Så får vi se hur jag ska fixa det med laddaren ;)


Titta vilka söta bilder jag tog på d.c idår! :)


      

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards