Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 20 maj 2010 22:08

Ville bara skriva att hoppas alla har faft en bra dag. För det har jag haft!

Nu ska nämligen kolla på Twilight och New moon   


     


God natt snyggingar!


  

Av Alison - 20 maj 2010 20:17

här är lite bilder och Videos från idag :D


'

Mat lagas, självklart makaroner ;)

     Rolig bild på Linda :D   




Haha, är så stoolt, vann över Linda i luftgevär! träffa hela tiden. Och nu vill jag ta vapenlicens ! ;)


  

Av Alison - 20 maj 2010 15:21

vädret var så fint nyss och jag och linda var ute och spelade fotboll (film kommer upp sen) men så börjar det plötsligt regna, Vi väntade lite med att gå in ändå! haha om det blir finare väder ska vi skuta med luft gevär!    ska bli riktigt roligt tycker jag. En riktig grabdag :D

  

kramis


  

Av Alison - 20 maj 2010 12:14

installerade precis ett antivirus program på lars dator! Använde gratisprogramet Avast! det finns lite viktiga saker man måste komma ihåg när man installerar ett nytt antivirus program. Här kan ni kolla mer exakt!


  

  

Av Alison - 20 maj 2010 10:21

god morgon alla 7 sovare ;)

Lars (Lindas pappa) kom in och skulle sätta på den stora brummiga datan i rummet jag sover i så jag vaknade. Men det är lika bra det! för jag ska inte sova till 1 varje dag... Snart ska jag installera ett nytt antitvirus program tll lars. Han tycker det är komplicerat med får göra det ;) haha mer vad som händer idag är oklart! 

men vi hörs senare!

Söta Linda

 

Lars

  


  

Av Alison - 20 maj 2010 01:15

  

Av Alison - 19 maj 2010 21:24

så nu är jag hos Linda och sitter och dricker vin :) 

Var i stan innan, fikade och gick runt i det fina vädret! 


nu kommer bilder som lovat! :)


   Josefin :)   Jag leker i sandlådan med Nellie :)       

Av Alison - 19 maj 2010 19:16

Blir snabbblogga nu, jag kom precis hem ska bara packa ner lite saker för ska till Linda ute i skogen! vi ska mysa ute med lite vin tror jag hon sa :) Älskar att vara där ute på sommaren! det är så mysigt :) Jag har tagt en massa bilder idag men lägger upp dom sen och berättar om dagen   

Hörs snart igen!


  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards