Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 19 maj 2010 12:46

Så nu har jag suttit en stund och skrivit ut nya CVn och personliga brev! ska skaffa lite frimärken bara... ;)

Senare idag blir det ner till stan med Linda... jag ska bara käka, dricka kaffe och duscha och så. Det blir la om en stund isf! haha


  


  

Av Alison - 18 maj 2010 22:38

Nu säger jag god natt för idag även fast klockan bara e 20 i elva! jag vill bara lägga mig under täcket just nu..och hoppas på en bättre dag imogon! så god natt puss


  

Av Alison - 18 maj 2010 19:44

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva just nu! jag har humörsvängnignar som bara den! Ena stunden är jag glad, sen är jag arg och sen ledsen... jag har ingen aning om varför. Jag är trött på att vara den som jämt ska vara glad och perfekt. awwh så fort jag är lite sur eller ledsen så är allt fel det med... skit samma! 


Och föresten, skulle jag vara bossig av mig ? 

Folk som tror det kan ju dra åt helvete! Alla tror saker hela tiden och sen den man tror ska förvara en bryr sig inte ens. Ja, jag tar illa upp, är inte den perfekta tjejen du tror! Fast det är ju lite roligt att en viss kille tror jag bestämer över mina kompisar... haha det är nog snarare tvärt om! fuck this!



  

Av Alison - 18 maj 2010 12:15

Ne nu ska jag ta oc ringa linda! så ska jag tvinga med henne till stan! ;) vare sig hon vill eller inte...gå i stan, ta en fika, söka lite jobb :) låter toppen enligt mig...



  

Av Alison - 18 maj 2010 12:14

god morgon sveriges snyggaste! 

Jag kände att jag ville skriva av mig lite ! Igr gjorde jag något som jag ångrar så himmla mycket! Jag skickade iväg ett mail till en person, jag tror inte jag vill nämna den personen här. Men jag skrev rätt elaka saker..även fast dom var sanna ! Får se huu reaktionen tas lite senare då ....Tror jag kan ha varit lite hård kanske....


       


Av Alison - 17 maj 2010 22:00

God natt snyggingar!


Nu ska jag försöka gå och lägga mig faktiskt, men tror inte jag kommer kunna sova än på lääänge! typ vig 1 som tidigast :/

När brukar ni gå och lägga er och hur många timmar sover ni? 


  


Av Alison - 17 maj 2010 18:00

Hiitade detta nu när jag surfade runt, och tänkte att det kunde vara kul att dela med sig! Så här sminkar du dig i solen i sommar :)


Grunda innan du sminkar
Lägg en oljefri primer under makeupen, så fäster den bättre och håller hela dagen utan att kladda.

Använd vattenfasta produkter
Både bad, hög luftfuktighet och svettning kan få sminket att rinna, så satsa på vattenfast mascara och gärna även vattenfast eyeliner.

Lägg en lätt bas
Tjocka, heltäckande foundations och concealers kan kännas för tunga på sommaren. Satsa istället på en mineralfoundation eller annan typ av lättare bas. 

Testa krämiga färger
Istället för att borsta på kompakt rouge och ögonskugga, vilket kan kännas för kakigt, använd krämrouge och krämskugga. Dessa absorberas av huden och gör att du får en fräsch nyans som stannar kvar dagen lång.

   

Hämtat från imroveme


  

Av Alison - 17 maj 2010 16:31

Jag mår inte så bra idag, så kommer nor inte uppdatera speciellt mycket, kanske inte nåt! Jag har sån huvudvärk, så jag ska ta ocj lägga mig i sängen mysa resten av dagen :) Kanske hörs senre

     

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards