Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 30 juni 2010 22:09


Låt du hörde: Bob - Airplanes


Film du såg: Farsan

Mat du åt: Färskpotatis och kött med sås:)

Kram: ehmm, räknas katten ? XD

Puss: Elin

Känslan: Stressad

Resa: Rhodos

Glädje: En film på fuldans.se

Dröm: Kommer inte ihår faktiskt!

Person du träffade: Mamma

Personen du pratade i telefon med: Elin

Personen du fick sms av: MUF

Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit det.

Gången du var utomhus: vid 6 tiden

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag, framför tvn, räknas det?

Saken du köpte: Cigg


Allmänt

Ska bli skoj: Liseberg :D

Ska inte bli skoj att: Jobba är det är sol?!

Sparar till: Inget just nu .

Pålägg som gäller: Ost och tomat! mumma:)

Önskar att jag var bättre på: Lita på folk.

Dagens dryck: Kaffe

Vad saknar du: Lucy Lovehole ;)

Tre band/artister: måste ag välja 3? 

Vad har du gjort idag: Jobbat, städat och chillat

Brukar du svära mycket: Ja, tyvärr. Är väldigt grov i käften...

Hur tidigt stiger du upp: Just nu, halv 7 annars vid 11 kanske.

På helgerna: 10-11 tiden

Vad ska du göra ikväll: Ska snart gå och lägga mig :)


Hur många timmar sover du per natt: 6 typ.

Vem är snyggast i världen: Robert pattinson!

Vad är det för veckodag: Onsdag...

Bästa saken som hände mig förra sommaren: ingen koll på det!

Favoritplagg i garderoben just nu: Kläningar :D

Längd: 1.75

Byter gärna garderob med: vilken kändis som helst typ,

vem vill inte ha en sån gaderob?

Byxa eller kjol: kjol!

Senast utlästa bok: Så länge vi båda andas (breaking dawn)

Mitt rum kan beskrivas som: Rött :/

Mig själv med tre ord (just nu): Trött, Sleten och stressad

Jag tränar: njea, går mycket iaf ! :)

Jag ville bli när jag var liten: Artist

Listan tagen från Kenza!


     L.L & ME

Av Alison - 30 juni 2010 19:48

Jag har inte gjort nått "intressant"! Har bara suttit och klinkat lite på låten min på keyborden. Visste nu inte va? ;)


Nu tänkte jag kolla film, Iron man 2   


  

Av Alison - 30 juni 2010 15:46

Vet verkligen itne var jag ska skriva just nu, men det är la så ibland! Är fett hungrig så ska ta knäckis och äta nu. Jag uppdaterar senare men något med "intressantare"   


old pic!

  

Av Alison - 30 juni 2010 07:26

tröööt som en zombie är jag typ!! :/ så blir ett kort inlägg, blir chill kläder med mjukis tröja med leggings utan smink! så vi hörs sen för måste dra nu. Pusss

Av Alison - 29 juni 2010 20:09

Christian Audigier! (Ed Hardy, om nån undrar) Dom har tre röda viner och bara ett rosévin, ett vitt vin och ett mousserande som är en aning dyrt!


Alla finns på systemet men man dom är beställningsvaror   


Snygga som fan, eller vad säger ni?

  

Av Alison - 29 juni 2010 19:31

Jag längtar verkligen tills när jag ska åka till våran stuga som ligger nere i espevik, utanför varberg. Att bara få chilla från allt här i borås i typ en vecka och bara sola och bada. Jag kommer typ inte kunna blogga heller vilket är lite synd kanske men jag gör väl säkert så att jag skriver när jag har möjlighet till det  


Så nära är det till havet! :D

 

havet! :)   

Inne i stugan, lantligt och jag älskar det! :D

      


Fint va? :D

Av Alison - 29 juni 2010 19:16

Aj, aj, aj , ni förstår inte hur ont i huvudet jag har! :O jag har la druckit för lite vatten eller något... en den vill inte försvinna blir så irriterad! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på någon bra film, blir antingen Farsan eller Dear John.


Vilken är bäst? någon som har sett dom?





Av Alison - 29 juni 2010 15:22

Asså är det bara jag som tycker det är varmt ? :O gick hem idag och trodde jag skulle dö så varmt var det...men det var jäkla mig skönt, även fast mina fötter ramlade ur skorna hela tiden ;)


Vad har ni som har sommarlov gjort idag föresten?   



  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards