Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 24 juni 2010 07:00

Uppe och hoppar nu har precis käkat frulle så nu drar jag till jobbet så ciao så länge! :)

Av Alison - 23 juni 2010 21:35

  






.........




            




Roligt jag har.. eller hur?   

Av Alison - 23 juni 2010 19:39

Hej hopp! 

Jag kommer nog inte skriva så speciellt mycket nu när jag jobbar så det blir la "trappa ner" typ men om 4 veckor börjar jag igen! Jag kommer fortfarande skriva 2 inlägg per dag ungefär me inte 4-5 som innan


Ska hoppa in i duchsen nu och götta mig. Sen blir det film! puss på er sötnosar.


      

Av Alison - 23 juni 2010 15:44

Hemma från jobbet nu, var en ganska seg dag, men vi var ute och plockade blommor med dom äldre så det var skönt. vi ska ju göra en midsommar stång imorgon om inte blommorna redan har vissnat tills det! :P Det är ju så bra, har äntligen börjat komma igång med "dagsrutinerna" om man kan kalla det så. Har ju varit uppe på natten bara annars...

    


btw! ska ta en bild för er till imorgon, jag går nämligen förbi ett väldigt läskigt träd på vägen till jobbet. Hela trädet är täckt av spindelnät. och då menar jag heeela! Trädet är inte litet heller. Så när jag går förbi där med min spindelfobi blir det ganska jobbigt!



Typ så ser det ut!

Av Alison - 22 juni 2010 18:38

Jag gick och la mig ute fört ju, och jag kände verkligen hur trött jag blev i ögonen och rätt som det va somnade jag ute och våra katter hade typ smitit ut och grejer... inte bra gjort av mig! Får sluta ta powernaps asså!


Av Alison - 22 juni 2010 14:33

Som ni kanske märker så blir det inte lika mycket bloggande nu när jag har börjat jobba, men ska försöka så gott jag kan ialla fall! :) Det har varit en helt underbar dag idag, suttit i solen typ hela dagen. Och sen när jag hade slutat slapp jag bussen för då åkte tommy från campen föbi och körde hem mig. Sicken lyx va?      

Ciao så länge! :)

Av Alison - 21 juni 2010 18:05

Jag somnade till innan och det var så skönt, som i typ en timme! att sova på dagen är ju ändå den bästa tid att sova eller vad tycker ni ? :)

Av Alison - 21 juni 2010 15:24

Kom precis hem från jobbet och första dagen det va helt okej faktiskt! skönt det faktiskt ;) Fast jag gick i högklackat i helgen nått jag inte brukar göra (way to long) så jag har typ blåser på fötterna och det är inte allt roligt! :/ menmen, nu ska jag ut ch lägga mig:) puss så länge!

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards