Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 20 juni 2010 20:25

okej jag sa sista inlägget innan, men va fan...

Kissies efterlängtade musikvideo har ju kommit ut nu!



Vad tycker ni om kissies insats och om låten?

Av Alison - 20 juni 2010 18:29

Ne det här blir sista inlägget för idag ! Ska kolla på film nu och sen sova, ska upp och jobba imorgon ! så säger god natt :D


  

Av Alison - 20 juni 2010 17:50

Jag har kommit på att det är så jäkla skönt att bara vara hemma och chilla istället för att gå ut, jag vet inte om det är en period jag har kommit in i eller om jag kanske växt upp. Allt jag vet är att det är skönare att vakna upp till solen och stäcka på sig och må BRA än att. Somna 4 på natten och vakna upp och vara uttorkad och ha ångest och se för jävlig ut!

Vad tycker ni ?


Av Alison - 20 juni 2010 12:01

Vaknade med ingen huvudvärk, toppen! :) Trodde jag skulle vara mer lättpåverkad eftersom jag inte festat på 2 månader men så var det inte! Jag skrev igår att jag skulle lägga ut bilder och det ska jag med, men inte så bra kvalite på dom...


Malin och jag

  

Söta bella som tyckte hon va så snygg i sin nya mittbena! ;)   

       

Jag och Marre på Franks  

Rijalda och Bella     


  

Av Alison - 20 juni 2010 03:37

Ikväll var det roligt! Första gången på 2 månader jag va ute! Och jag och min kompis Malin festade ihop för första gången på hur länge som helst. Vi var hos Marre en jättesnäll kille och förfestade. Dit kom även Isabelle & Rijalda 2 söta tjejer! :) Vi drog på Franks (sportbar) och hade faktiskt roligt, men jag kände för att dra hem vid 2 när det stängde men alla bad mig stanna så gjorde det, och sen skulle jag dra igen och samtidigt fick jag ett tråkigt samtal som fick mig att dra hem igen!. Så nu är jag hemma men ska snart iväg igen så skriver och lägger in bilder imorgon imorgon!


Puss god natt! 

Av Alison - 19 juni 2010 22:19

sitter just nu och dricker hos en kille med Malin! vi har det trevligt. Jag hann inte skriva innan jag åkte, men jag hör av mig imorgon :)

Av Alison - 19 juni 2010 16:05

Kronprinsessan var faktiskt riktigt snygg, jag trodde hon skulle ha en klänning med långa armar så att allt nästan skulle vara täckt men icke sa nicke   


Victoria anländer till Storkyrkan i Gamla stan. Foto: SVT

Victoria och Daniel vid altaret. Foto: SVT

Victoria och Daniel vid altaret. Foto: SVT

Foto: SVT

Foto: SVT


Foto: SVT

Bilder lånade av svt

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards