Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 14 juni 2010 20:44

   

... ne inte riktigt va, men man kan tro det! ;)

Av Alison - 14 juni 2010 20:14

Glömde typ av att skriva igen haha så går det när man är trött som jag. Gick och la mig en stund innan var underbart skönt. Sen träffade jag Elin en liten stund och nu har jag precis kollat på film. "Juno" ni vet den med hon som blir gravid och så vidare. Tycker inte den var jättebra faktiskt.


Nu ska jag göra lite spa relaxing för mig själv! :)

         

Av Alison - 14 juni 2010 13:28

Så nu är jag hemma igen. Trodde helt serriöst att jag skulle dö när jag gick hem, bara typ 60 grader vinklade bakcar hem. Mn så är det när man är otränad och rökare. Dagen var inte som jag hade trott. Jag trodde nämligen att det var Jobb idag men det börjar inte förens om en vecka så jag kan börja chilla igen! ;) Några har undrat vart jag jobbar och då kan jag säga att det är på ett äldreboende här i borås :)


Nuär jag jättehungrig så jag ska göra pannkakor! :)

Hörs sen!


Av Alison - 14 juni 2010 07:32

är uppe med tuppen idag, ska iväg och jobba om en stund! ska gå och det tar väl ca30 minter :) kort dag idag, så är hemma vid 1 kanske.. vi hörs då !:)



Dagens frisyr. Flätad hästsvans!:)           

Av Alison - 13 juni 2010 23:03

Benjamin - Arg om rykten


Av Alison - 13 juni 2010 20:42

Jag har sett att jag har en läsare i "Mountain View", Santa Clara County, Kalifornien, USA! Och jag skulle gärna vilja veta vem det är. Så skriv gärna en komentar och berätta! :)

Av Alison - 13 juni 2010 20:24

Känns att jag gick upp tidigt idag, är väldigt trött i ögonen. okej halv 11 är kanske inte så jättetidigt för er men för mig är det de! så nu ska jag sätta på en film och sen gå och lägga mig och sova. Jag ska ju som sagt upp tidigt imorgon och jobba! :)


Antingen blir det "Dear John" eller "The new daughter"!

Drama eller skräck/thriller?


  

Av Alison - 13 juni 2010 17:04

Nu har jag rensat min gaderob och det blev 2 stora papperspåsar fyllda med kläder! ;) på tiden.. Sen gjorde mamma samma sak så jag fick lite av henne, men då blev det ju helt plötsligt lika mycket kläder ändå! hahah! ne men jag tog bara 3 bikini överdelar av henne och en pyjamas (helt tokig i pyjamas!)


Min söta rosa pyjamas! som kissie säger: SO Alison style !   

      




Tog lite bilder innan oxå!  EGO :)

      

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards