Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 2 juni 2010 11:00

God morgon! 


Jag har varit väldigt seg som senaste dagarna men idag ska jag ändra på det.

Jsg ska hitta på någonting, vad som helst, även om jag gör det alldeles själv... Är så trött på att bara gå hemma på dagarna. 


Så är det någon som har nåt försag?   

Av Alison - 1 juni 2010 19:15

Fick mig världens underbaraste ansiktsmasage precis av mammi. Var ju bara så skönt av huvudvärks anledningen! tack mamma     


  

Av Alison - 1 juni 2010 16:19

Jag har haft sån huvudvärk idag att jag tror jag dör! Mår lite bätte nu iaf men ska väl lägga mig i mörkret en liten stund till    så får jag bara hoppas på det bästa och se vad som händer senare:)


pöss


   

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards