Alla inlägg under juni 2010

Av Alison - 27 juni 2010 16:00

åhh denna uderbara sommar! ;) vad gör ni där ute? Någon som har nåt förslag vad som går att göra en sån här dag förutom att sola! Det har jag nämligen gjort hela dagen!! :P


Av Alison - 27 juni 2010 11:57

Tjaaa!!

vill börja med att säga sorry att jag varit så seg med ingägg och så, jag har haft andra saker i tankarna nämligen! Men nu ska jag nog vara "tillbaka".


såå just nu sitter jag ute och har precis käkat frukost i solen, blev knäckebröd med naturell yogurt med björnbär i! jyummi! :D

igår blev det typ inget bloggande ör att jag var upptagen med att göra en sak! ;) 


Tada! En klänning ;)


    

  


Detta är första gången jag gör något sånthär och jag sydde för hand för symaskinen är sönder. men jag blev iaf nöjd för att vara första gången! :D

Av Alison - 26 juni 2010 11:59

 


Fan att man är 175 !   

Av Alison - 26 juni 2010 10:15

morning everybody! :) 

sovit gott? eller vaknat bakis? haha 

inte jag! uppe med tuppen och ska käka en stor stadig frukost nu. Kaffe ägg och toast mums! Idag ska jag bara vara hemma, allt är ju stängt så vad ska man göra liksom? Blir la att glo på en film och bara vara så underbart   



    

Av Alison - 26 juni 2010 00:39

Hoppas ni har haft en underbar midsommar, för det har jag! lugn som jag ville at det skulle vara denna midsommaren, med släkt! kom precis in, har suttit ute tills nu! fast vi anväde såklart infravärme! :) men nu blir det bingen, har ju varit uppe sen klockan 6 idag så blir ju lite småtrött! så god natt så hörs vi imorgon! pusss

Av Alison - 25 juni 2010 18:02

Glad midsommar! :)


Idag har jag jobbat och jobbat och när jag kom hem så käka vi middag! Både min moster, peder, sara, jonas, Ellie och william är är. Jag har inte hunnit ta några bilder tyvärr, men kanske kan fixa det sen... nu ska jag fortsätta ´fira! puss

Av Alison - 24 juni 2010 20:05

Pratar i telefonen med Elin och jag har egentligen inget att skriva förutom att jag ska jobba imorgon på midsommar, kanske lite tråkigt med 100 % OB är alltid gött! Sen ska jag hem och träffa en liten del av släkten och fira midsommar, med sill potatis och Jordgubbar! :D puss så länge!



MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards