Alla inlägg under juli 2010

Av Alison - 31 juli 2010 11:54

God morgon sötisar!

Har sovit underbart gott inatt och det behövdes kan man ju säga.. med tanke på dom timmarna sömn jag fått på senaste. Idag så vet jag inte riktigt vad som händer för har lite olika alternativ faktiskt. Ska kanske till gbg för min kusin ville kolla eclipse (efter, i know!) men vi får se hur det blir med den saken. Så länge tar jag min min kaffe och chillar lite. Ciao! 


   Längtar till sol och bad igen!

Av Alison - 30 juli 2010 19:58


Nya skor behövdes från H&M

 

Tunika från Saint tropez 499:-    

Linne från gina tricot


Dessa fina klänningar fick jag i nelly paketet jag beställde! :)

          

Av Alison - 30 juli 2010 19:23

 Fick ett sms med att min data var klar redan idag !! stog att det skulle ta upp till mitten av agusti så är väldigt glad nu   Och som tur är så fanns alla bilder osv kvar på datorn så är superduperlycklig nu! så här kommer det lite bilder från stugan jag lovat och även kläderna jag shoppade kommer i nästa inlägg!


                                        


Av Alison - 28 juli 2010 05:47

fy fan vilken jävla kväll! trodde jag och linda skulle ha mys med rosé bara, men nedå, vi drog på krogen och sen blev det efterfest hos fanny som hatar mig nu bara för jag sa vad jag tyckte om en grej, tycker inte ni man ska säga vad man tycker om nått inte känns bra? men ne, då är det ju nåt fel med det då...

Sen fick Linda damp ryck på mig typ. Jag hade tjatat på henne i 2 timmar om att jag ville hem och hon sa: jag ska bara dricka upp min öl m.m och sen orkade jag inte mer så jag försökte få kontakt med henne (inte så lätt med alkohol i henne) men eftersom hon inte svarade så gick jag och tog på mig skorna så länge och då bröt kaoset ut och hon blev skit sur för att jag inte hade sagt till henne att jag skulle gå! och sen när hon väl skulle hem till mig efter många om och men fanns inte hennes bankkort och hon skyllde på att jag tappat bort det och blablabla (skitarg) så allt slutade med att vi blev avkastade från taxin och jag fick gå hem. Iskallt btw, 5 på morgonen! och nu är jag hemma. Och vet ni vad? bankkortet låg hos mig som jag sagt från första början! så jobbigt att ingen lyssnar när man varit nykter hela kvällen....hoppas på en ursäkt nu, men ska väl inte hoppas på för mycket....


Mycket att förklara och jag har bara tagit med det "viktigaste" ¨men nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig ner och sova nu!! god natt

Av Alison - 27 juli 2010 18:49

Hej! :) nu är jag tillbaka från en dag i stan, blev lite shopping, en topp från modefrabriken, en tunika och ett skärp från gina och hårfärg och smink :) bilder kommer sen! tog även en öl på toget. Nu ska jag och Linda dricka rosé och ta det allmänt lugnt  Hörs sen för ska vara social nu ! puss

Av Alison - 27 juli 2010 11:20

Halloj! :) sitter ute i skogen hos linda och dricker kaffe och ska strax käka frulle. Efter det ska vi få tag i någon som kan köra oss till stan för ska shoppa lite idag och gå till arbetsförmedlingen och sen ska vi hem till mig och mysa, ska även hämta ut ett paket från nelly som jag hade glömt att jag hade beställt så blir lite av en överaskning    Sen ska Linda sova hos mig för inatt är jag ensam, och vem vet det kanske finns spöken där oxå!!


      

Av Alison - 26 juli 2010 21:16

Hej på er allihopa! :)


Nu har jag hittat en dator att blogga ifrån, sitter ute hos linda och ska hålla henne sällskap för hon är rädd att vara själv ute i skogen själv, naaw ! Som jag har skrivit innan så har min data gått sönder och det är just nu på lagning och får se om jag får tillbaka den hel... :( och jag som trodde alla mina bilder låg på ett usb minne, men det var bara 10 % av alla bilder.... sitter helt fökrossad just nu och vet inte vad jag ska ta mig till... hela mitt liv va på min lilla mini PC.. menmen, nu ska jag inte beklaga mig för er. Tyvärr får ni inga bilder från stugan nu... Så vi hörs imorgon. Pösss

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards