Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

Katastrof!

Av Alison - 28 juli 2010 05:47

fy fan vilken jävla kväll! trodde jag och linda skulle ha mys med rosé bara, men nedå, vi drog på krogen och sen blev det efterfest hos fanny som hatar mig nu bara för jag sa vad jag tyckte om en grej, tycker inte ni man ska säga vad man tycker om nått inte känns bra? men ne, då är det ju nåt fel med det då...

Sen fick Linda damp ryck på mig typ. Jag hade tjatat på henne i 2 timmar om att jag ville hem och hon sa: jag ska bara dricka upp min öl m.m och sen orkade jag inte mer så jag försökte få kontakt med henne (inte så lätt med alkohol i henne) men eftersom hon inte svarade så gick jag och tog på mig skorna så länge och då bröt kaoset ut och hon blev skit sur för att jag inte hade sagt till henne att jag skulle gå! och sen när hon väl skulle hem till mig efter många om och men fanns inte hennes bankkort och hon skyllde på att jag tappat bort det och blablabla (skitarg) så allt slutade med att vi blev avkastade från taxin och jag fick gå hem. Iskallt btw, 5 på morgonen! och nu är jag hemma. Och vet ni vad? bankkortet låg hos mig som jag sagt från första början! så jobbigt att ingen lyssnar när man varit nykter hela kvällen....hoppas på en ursäkt nu, men ska väl inte hoppas på för mycket....


Mycket att förklara och jag har bara tagit med det "viktigaste" ¨men nu är jag äntligen hemma och ska lägga mig ner och sova nu!! god natt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alison - 10 augusti 2010 21:20


Jag har bytt blogg och finns numera på blogg.se ! Jag ska nämligen åka till england och jobba som au pair i september och då vill jag starta en ny blogg som fräst handlar om det istället + blogg.se har ju bara så mycket bättre design möjligheter än...

Av Alison - 8 augusti 2010 13:32

Jag hade tänkt att göra lite förändringar i bloggen, först och främst ska jag börja skriva om au pair livet i england när jag åker, sen så tänker jag fixa en blogg på blogg.se istället, känns mycket bättre på nåt sätt;) Jag skrev i förra inlägge...

Av Alison - 6 augusti 2010 21:16

Hej allihopa! var ett tag sen jag bloggade nu men jag har bara inte haft någon lust med det... typ glömt av haha emn nu är jag här igen och jag har glada nyheter!    Jag ska antagligen åka till england och vara au pair familjen bor i Birmingham och...

Av Alison - 2 augusti 2010 16:48

hej på er alla :) jag skriver så här sent för att jag har varit och jobbat idag. Fick komma in extra på scandic och jobba på städ. Fy fan vad varmt kan jag ju bara säga haha. På vägen hem gick jag och köpte ny hårfrg för att ta bort mitt hemska tiger...

Av Alison - 1 augusti 2010 20:12

Så nu ha jag tid att blogga, har gjort slingor i håret i två omgångar och jag ser ut som en tiger i håret! får se om jag färgar det brunt igen, men jag som vill vara ljus i håret nu ju! :( va ju som sagt i knalleland och fick med mig ett par nya glad...

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards