Alla inlägg under juli 2010

Av Alison - 14 juli 2010 00:13

Sent inlägg idag, men jag har haft linda på besök och just nu ligger vi i sängen och försöker få in bilder på facebook, men det funkar fan inte!! har tagit en massa bilder...ROLIGA! Vi har sminkat oss väldigt fint!och bara haft en muppdag. Har ju inte varit med henne på jättelänge så nu fick jag min dos och fatta att man tycker det är skönt   


     


Cool va? i know...

        


Världens finaste tjej ellerhur? Modellargenturer titta hit!   


När ni model scouter ändå är här kan ni väl titta på mig med   



Fast jag kan även se ut så här faktiskt!    


  



Ha det så gött! puss god natt från Alison och Linda!

Av Alison - 13 juli 2010 15:58

Tja hallå :)


Sitter hemma och tar bilder i väntan på Linda ska komma, har inte varit med henne på typ 5-6 veckor, och vi är ju liksom bästa vänner! jag behöver helt enkelt en dos av Lindus nu för har abstinens haha 


  

Av Alison - 12 juli 2010 18:22

Dålig uppdatering, i know! men jag har inte haft lust när det har varit så varmt. Man orkar inte ett piss typ. Känns ju fan lika varmt som utomlans! så jag skulle bara kika in och säga hej   


         

Av Alison - 11 juli 2010 20:51

hej hopp! nu har Elin varit här och vi har suttit ute och druckit kaffe men det började ösregna på 1 sekund så allt blev blött!    så vi gick in och lagade makaroner och köttbullar och sen kladdkaka blev jättegott ! nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova! Bilder kommer imorgon typ   



Av Alison - 11 juli 2010 15:33

Titta på filmen och gör en kärleksfull videohälsning till din vän/ flickvän/pojkvän.   


Av Alison - 11 juli 2010 15:23

Stax kommer Elin hit! vi ska kanske grilla om jag hittar några grillkroketter! annars ska vi la bara sitta och ta en kaffe och snacka massa gamla minnen från förr   Ska bli himmla mysigt! hon tar så klart med sig Bolt nu när inte katterna är här hemma längre...


    

Av Alison - 11 juli 2010 14:29

Man får ju passa på nu när det är rea! klickade precis hem dessa 2 sommriga klänningarna och ett par solglasögon 

  


  

Av Alison - 11 juli 2010 10:45

God morgon! Nyss åkte mamma och Daniel till stugan och det betyder ensam hemma hela veckan... får se hur det går    Just nu håller jag på lite med musiken och chillar. Ringde Elin innan men hon sover la haha ska ringa henne senare igen ! :) men jag skriver lite senare ska fortsätta här!


    

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards