Alla inlägg under juli 2010

Av Alison - 1 juli 2010 16:18

  


Jag menar vem vill gå runt och trängas på stan som en stor myrstack? och träffa samma folk om och om igen. Kolla på halvkassa artister... hmm nej tack! kanske kan gå nån gång under sommaren men inte varje vecka iaf. Det är bara en massa fjortisar som skriker efter Erik Grönball! 




Vad tycker ni?

Av Alison - 1 juli 2010 07:20

tja hej hallågod morgon! 


är as pigg idag fan!! inte några svullna ögon här inte!    ska strax gå till bussen har väntat en stund nu men allt går ju så mycket snabbare när man inte sminkar sig haha :P Ville bara kolla in och säga god morgon på er alla läsare   


Morgo

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards