Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

Funderingar

Av Alison - 2 augusti 2010 16:48

hej på er alla :) jag skriver så här sent för att jag har varit och jobbat idag. Fick komma in extra på scandic och jobba på städ. Fy fan vad varmt kan jag ju bara säga haha. På vägen hem gick jag och köpte ny hårfrg för att ta bort mitt hemska tigerhår! ska blir skönt   


En sak jag har tänkt på är att jag inte orkar fakea glad hela tiden för i verkligheten är jag inte det.. tänker heller inte sitta i bloggen och skriva löjliga onödiga saker utan jag skriver när jag har lust med det fram över. Men om jag skriver det jag tänker och tycker så får jag väl skit för det av alla andra så får se hur det blir. Täl att tänkas på.


Hoppas ni har haft en bra dag allihopa. Puss

 
 
Ingen bild

sofia

3 augusti 2010 10:33

skulle inte du & linda åka utomlands ??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alison - 10 augusti 2010 21:20


Jag har bytt blogg och finns numera på blogg.se ! Jag ska nämligen åka till england och jobba som au pair i september och då vill jag starta en ny blogg som fräst handlar om det istället + blogg.se har ju bara så mycket bättre design möjligheter än...

Av Alison - 8 augusti 2010 13:32

Jag hade tänkt att göra lite förändringar i bloggen, först och främst ska jag börja skriva om au pair livet i england när jag åker, sen så tänker jag fixa en blogg på blogg.se istället, känns mycket bättre på nåt sätt;) Jag skrev i förra inlägge...

Av Alison - 6 augusti 2010 21:16

Hej allihopa! var ett tag sen jag bloggade nu men jag har bara inte haft någon lust med det... typ glömt av haha emn nu är jag här igen och jag har glada nyheter!    Jag ska antagligen åka till england och vara au pair familjen bor i Birmingham och...

Av Alison - 1 augusti 2010 20:12

Så nu ha jag tid att blogga, har gjort slingor i håret i två omgångar och jag ser ut som en tiger i håret! får se om jag färgar det brunt igen, men jag som vill vara ljus i håret nu ju! :( va ju som sagt i knalleland och fick med mig ett par nya glad...

Av Alison - 1 augusti 2010 12:36


Nu drar jag iväg till knalle med mamma och shoppar lite! bla slingor til håret! skriver när jag kommer hem!       ...

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Skapa flashcards