Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 7 april 2010 12:56

Så, idag är den första dagen på min sluta röka kampanj jag har gjort mig själv, hitils går det bra. men då får man tänka på att jag gick upp för ungefär en 40 minuter sen!

 

Av Alison - 6 april 2010 23:21

Om hon blir nekad vinsten för brutet avtal eller om det faktiskt blir den här tjejen som vi kommer att få se vid Anna Ankas sida återstår att se! Grattis iaf


Linnea Ahle




 


Anna Ankas nya assistent avslöjad!

DEN 6 APRIL 2010, KL 20:35

Enligt uppgift har vinnaren av Anna Ankas ännu pågående  realityshow pratat bredvid mun och därmed avslöjat sig själv som den fd. Hollywood-fruns nya assistent.

För ett par kvällar sen vistades nämligen denna tjej på en känd nattklubb i Stockholm och använde sig där flitigt av sin nya titel i hopp om att få VIP-treatment. Tydligen ska hon ha pratat vitt och brett om sin triumf och hade uppenbarligen inte en tanke på att just en sådan grej, kan få henne diskad helt. Osmarta glappkäft ;)



Om hon nu blir nekad vinsten pga. brutet avtal eller om det faktiskt blir den här tjejen som vi kommer att få se vid Anna Ankas sida i framtiden återstår att se, men tills dess;

Av Alison - 6 april 2010 23:13

Enligt uppgift har vinnaren av Anna Ankas ännu pågående realityshow har öppnat sin mun och därmed avslöjat sig själv som den fd. Hollywood-fruns nya assistent.

För ett par kvällar sen vistades nämligen denna tjej på en känd nattklubb i Stockholm och använde sig där flitigt av sin nya titel i hopp om att få VIP-treatment. Tydligen ska hon ha pratat vitt och brett om sin triumf och hade uppenbarligen inte en tanke på att just en sådan grej, kan få henne diskad helt. Dum brud! ;)


 

Av Alison - 6 april 2010 22:32

kollade precis på filmen Knowing! den var riktigt bra faktiskt.

Kolla in trailern vettja :)


Av Alison - 6 april 2010 15:44

Här har nu utväcklingen av alla karaktärer från Twiligh till eclipse! Vem tycker ni har förändrats mest? själv tycker jag Emse!

  Emse Cullen?   Edward Cullen?   Bella Swan?   Jacob Black?   Victoria?   Carlisle Cullen?   Charlie Swan?


Komentera gärna vad ni tycker :)

Av Alison - 6 april 2010 15:35

Jag har bestämt mig för att skriva lite mer om twiligt, eftersom att det är mina absoluta favvo filmer/böcker!

Hittade dessa bilderna på Kellan Lutz! Snacka om trafikfara! :)

    Gooding! :)

Av Alison - 6 april 2010 15:21

Dagarna går verkligen skitseg när man är arbetslös och inte går i skolan! Det finns inte så mycket att göra! visst, det kan vara skönt att ta det lugnt en när man går hemma såpass mycket som jag gör blir det verkligen långtråkigt! och nu har jag inte hittat på något på vääldigt länge.. några tips på vad jag kan hitta på ?

   

Brist på saker att hitta på? haha

Av Alison - 6 april 2010 14:08

Pinga din blogg på Visitkort!

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards