Alla inlägg under april 2010

Av Alison - 23 april 2010 17:25

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa iordning mig, så får vi se vad som händer! är såå uttråkad så det finns inte...eftersom borås är en stad som består av tråkiga, argsinta fruktansvärt irriterande mäniskor så blir det la som det blir!!!

  

Av Alison - 23 april 2010 16:11

Funderar på om vad man ska hitta på idag, om man ska ut och festa lite, har inte gjort det på 1 månad nu! men är lite ont om pengar så får väl se om man orkar gå ut och se när folk blir fulla lite.. JOBBIGT!  Men det lutar dit ändå! 


Färgade nyss ögonbrynen! blev bra, jag har väldigt ljusa bryn egentligen så gillar att göra det:)


Färgen i ! Tar 15-20 minuter:)

       

Rekomenderas! :)

Av Alison - 23 april 2010 13:27

Här är lite fina kvälls make-up! :D



Brunt kör jag oftast, känns snyggt och tryggt! 


Sotning är ger ett starkt intryck! 


Att köra färg på läpparna är riktigt snyggt!



Hoppas ni blir nörjda! :P

Av Alison - 23 april 2010 13:06

Just nu är Linda på arbetsintervju ovh jag hoppas verkligen det går bra! hon hade ju verkligen varit nervös :P

Ska nog ut idag! så tipsar om lite sminkningar senare! :)

Av Alison - 22 april 2010 23:02

Skulle bara se om min nya Banner funkade :D


BannerFans.com


BannerFans.com

Av Alison - 22 april 2010 22:24

1. Jag är inte full, såklart jag kan dricka lite till!

2. Omg I'm so hot!

3. Jag kan dansa alla danser, let's try salsa!

4. DJ:n behöver mig och mina musiktips!

5. Jag sjunger skitbra och kan alla texter... perfekt!

6. Tequila? Vilken bra idé!

7. Jag ska bara vila lite...

8. Det är för tidigt att gå hem nu - vem fixar ett morgon-party?

9. Han/hon skulle älska ett snuskigt sms nu!

10. Det är inte långt, vi går!

11. Golvet ser skönt ut, jag ska lägga mig på det..

12. Vem som helst kommer bli skitkåt på mig om jag dansar som en porrstjärna.

13. Om jag inte får den där pizzabiten, så kommer jag dö....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Detta kommer från facebook, läste det för ett tag sen på engelska med, men det är ju bara så sant! ellerhur? :D

Av Alison - 22 april 2010 19:08

Jag verkligen slösar bort det fina vädret! igår när jag var och fikade började det plötsligt snöa ! och idag är det sol... väljer verkligen fel dagar! 

Nu funderar jag på att sätta mig ute på terassen med en filt och dricka lite kaffe! Låter bra tycker jag! :D


   Gud så gottigt!

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards