Alla inlägg under maj 2010

Av Alison - 8 maj 2010 09:36

  

Av Alison - 8 maj 2010 08:59

God morgon! i vanliga fall brukar jag ligga och sova vid denna tiden men idag gick jag upp klockan 8 för att nellie och emelie är här :) men det är en bra grej så jag vänder på dygnet, men att sova i 4 timmar är inte hälsosamt! ögonn svider..  nu ska jag städa lite och tvätta och diska m.m vi hörs senare!


       

Av Alison - 8 maj 2010 02:00

Klockan är två nu och jag och emelie har precis kollat klart på Twilight :) 

Jag sover i mammas sovrum så emelie kan sova i mitt rum med nellie. Vi spelade in när vi hoppade hage förut idag haha men mn måste ju få vara lite barnslig ibland! :D

MAn är ju lite slarvig ! XOXO

    

Av Alison - 7 maj 2010 21:55

Sitter med Emelie framför tv, ska kolla Avatar nu :) chips och dipp e framme och nellie sover! var ute på promenad innan stannade till och lekte haha


               


  

Av Alison - 7 maj 2010 16:05

Emelie och Nellie kommer hit och stannar över natten :) det blir laga någon god mat, kolla på film, käka godis och rensa gaderoben! :P ska bli jättemysigt! 

Just nu sitter jag och plattar håret! haha FRAMFÖR datan *host* nörd *host*! lägger upp bilder senare! :)

  

Av Alison - 7 maj 2010 15:07

Ne nu ska jag börja fixa iordning mig för kvällens "planer" om jag ska vara ärlig är det lite ostadigt vad som händer idag! men förhoppningsvis något roligt :) Ska hälsa grattis til Daniel på 40års dagen med, han är i Prag - Tjeckien med mamma och firar nu! 

jag uppdaterar senare ! 

kramisar


Daniel och Mamsen    (Rhodos -09)

  

  

Av Alison - 7 maj 2010 13:21

Varför kan inte solen vara framme idag? vi skulle ju grilla och mysa idag...uscha det gillar vi inte! jag vaknar såhär sent idag bara för att jag vaknade när micke kom hem igår, han gick runt och lyssnade på musik och sjöng med...han glömde släcka och låsa när han kom hem med, känner mig mer som en mamma till honom än syster! borde INTE vara så!



Av Alison - 7 maj 2010 02:45

Detta är min bror, en aning berusad! jag smygfilmade honom... 



Underhållning? :) Eller bara elakt? haha


  

MIN NYA BLOGG

Länkar

Glöm inte kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Translate

Bloglovin'

Breaking Dawn !!

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig något :)

Sammerbete

I - - - - - - - - -

Omröstning

Vem är du?
 Kompis
 Familjemedlem
 Hämnade här bara
 Jag följer bloggen
 Bekant

Tailsweep


Ovido - Quiz & Flashcards